tisdag, september 20, 2005

Tårkiga nyheter och skojjiga kläder.

fick ett tråkigt snail-mail från skolan idag...

..med mina svar på inlämningsuppgifterna, och en av dom hade jag fått rest på.. hade ju totalt missat en del av frågan.. =) blir till å fixxa till det..

Men så var jag och hämtade ut ett okänt paket på posten idag som hörde till post-avi'n jag fick igår. Det visade sig vara mamma som hade skicka ett paket till mig, med mina kläder i, som jag inte har använt på typ ganska exakt 25år nu. det var dom kläderna jag hade haft på mig när vi var hos fotografen när jag var typ 6 månader gammal. Syrran tycker kläderna var rå fula som jag hade då. Men jag vet inte om dom var så fula som hon menade, visst material valet är ju rätt ute nu.. vetefan vad det heter men dom känns som sånt tyg man har i handdukar, eller om det är sånt tyg som man gjorde nallar av i mitten av 80-talet. du vet sånna där nallar man sydde själv i slöjden.

Detta gav mig en idé, om det finns intresse så kan jag ju lägga upp bilder här på dom extremt snygga kläderna i oktober då när josse har kommit åter med digitalkameran.

Det är ju rätt ballt att ha sånna där kläder kvar, men å andra sidan har man ingen större användning för dom. För jag kommer nog inte att dra på mina barn något sånt där när jag får barn. Kläderna kommer nog att i något syfte komma ut ur förrådet i framtiden då när mina barn har blivigt lite äldre och visa dom hur dum jag såg ut när jag var liten och jämföra med bilder på dom hur coola dom ändå såg ut i förhållade till sin häfta pappa. HaHA!!

*off* nu ska jag nog gå och kolla om kläderna passar än.. :-P

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej!!! du du har ju faktiskt en gammal digitalkamera du kan ta foto pa bilderna och lagga in dem pa sa vis.... Bara sa du vet..=) Puss pa dej alsklingen min!!!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.