torsdag, maj 12, 2005

En dag av nästan ingenting (Förutom god mat).. =/

Så här går det när man läser kursen kommunikationsteknik. Man har sina inlämningsuppgifter att göra, men inte fan blir det något gjort för det.

Jag har suttit vid datorn hela dagen idag känns det som och bara bläddrat förbi Word när jag alt-tabbat just för att jag inte har orkat ta tag i uppgiften och skriva klart den, som endast tar en timme kanske..
Känns som det är höjden av lathet.

Det enda nyttiga jag har lyckats gör idag är att cykla till affären och handlat lite livsviktig mat och sen så har faktiskt iofs lagat en "hejdundrande" god köttfärssås. Det är jag i alla fall bra på. Jippie!!

Den bestod av Köttfärs (så klart), lök, krossade tomater och soja. Och sen så har vi min kryddning som var ny för denna gång. Svart peppar, Salt, Paprika pulver, Cayenne peppar, Grillkrydda och PepparMix. Allt detta ska serveras med Spagettini (Tunn Spagetti)

Just nu är det Hockey VM på TV men det orkar jag inte bry mig så värst mycket om, känns bara som om sverige bara förlorar om jag sätter mig där för att kolla seriöst. =/

Inga kommentarer: