fredag, november 06, 2009

Google Wave invite

Nu har jag fått tag i några Google Wave inbjudningar. Vänligen Ange i kommentars fältet din e-post adress och varför just du behöver en inbjudan. Jag kommer i första vändan att dela ut 5 st invites.

Nu är det 3st invites kvar. Notera att dessa invites är mer som en nominering vem som ska få en invite av google. Du behöver inte ha anmält dig till googles instresse anmälan för att komma upp i Nominerings listan.

Vill du vara säker på att få en INVITE så kan du köpa en av mig. Jag har ytterligare 9st att sälja.




8 kommentarer:

Thimmy sa...

Hej! Du kan läsa min mejl i kommentarsfältet.

Är löjligt intresserad Google Wave då jag vill kunna driva ett politikprojekt i skolan.

Två av mina kamrater har redan fått invites, och med mig som tredje part kan vi bygga en sammanställning rätt snabbt, dels genom att läsa varandras tankar och åsiukter, dels eftersom vi på papper och med länkar kan visa direkt vad vi menar med våra exempel.

Sen har jag för avsikt att testa att köra en gameshowalpha mellan mina vänner, för att se försöka utveckla en app när Wave släpps.

btw, kolla in "Google Wave as explained by Pulp Ficition" på youtube!

Thimmy sa...

(timmy at ajsee dot com)

Thimmy sa...

Tack för inviten, Rogge! :) +karma

Daniel Regemar sa...

Åh! Jag skulle jättegärna vilja ha en invite! Har velat prova Wave nu väldigt länge. Tror att det kommer att bli en hit och vill vara med tidigt :)

Tack på förhand,
Daniel

daniel.regemar[at]gmail.com

Robin sa...

Hej!

Jag skulle även väldigt gärna vilja ha en invite till Google Wave.

Jag håller på och utbildar mig till web designer och därför så skulle Google Wave vara väldigt bra för mig och mina klasskamrater!

Mvh
Robin
astral.ice[a]hotmail.com

Sohl sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
phonebooth sa...

Jag skulle uppskata en Wave-invite extremt mycket! Den skulle förgylla min dag! ;) Skulle jag kunna få en? //Fredrik

CTyrann sa...

Kom jag försent till en invite?! :[