tisdag, oktober 07, 2008

Spotify inbjudan

Jag har en Spotify inbjudan som jag kan tänka mig att bjuda iväg. Posta en kommentar tillsammans med en anledning till varför just du ska få den.

Ett litet förtydligande: jag vill ha en Anledning till varför du ska få den och så behöver jag din e-post adress.

Spotify som idag har släppt sin tjänst till alla. För 9kr får du lyssna en hel dag och för 99kr får du lyssna på all musik i en månad. Men har du en inbjudan så får du lyssna gratis på all musik med något slags avbott emellanåt. Jag har haft betan i en dryg vecka och den är helt outstanding.

En ny inbjudan att slumpa iväg: HÄR

26 kommentarer:

Anonym sa...

Kan jag få den?

Unknown sa...

Gratis är gott! Sitter på jobbet hela dagarna och behöver fylla lurarna med bra musik!

Leyla Swafe sa...

mitt universitet har sparrat alla nedladdningsprogram och skulle vara hemskt tacksam om jag hade kunnat fa njuta av musik anda!!
misskrueger@gmail.com

Unknown sa...

ok, missade adressen:
henke.jonsson at gmail.com

Digit sa...

För att jag är sjukt nyfiken att testa den här tjänsten och få lite ny musik, har så jävla tråkigt på jobbet.

linus.noren at gmail.com

RoggA sa...

Nu har jag skickat inbjudan till Henrik. Stay Tuned.. får jag fler inbjudningar så lägger jag upp dessa i en ny post.

kolla även in http://www.deezer.com/ för gratis musik över internet. Deezer kräver ingen lokal installation på datorn utan körs direkt i webläsaren. Perfekt på Skolan eller jobbet där man inte kan installera Spotify.

Unknown sa...

Tackar!

Anonym sa...

Kanske en aning sent ute nu men skulle verkligen behöva en inbjudan för min dator har crachat och all music man hade fixat försvann, så med spotify skulle det bli en räddning. I neeed Music for my mind.
pettersson_sofia at yahoo.se

Anders1959 sa...

Som en gammal och (inom rimliga gränser) hederlig människa har jag avstått från alla mer eller mindre skumma fildelningsvarianter. När min stereo kraschade förra veckan så kände jag att nu är det dags att lämna den tekniken. Allt jag behöver är din inbjudan för att få en ny värld att utforska.

Anonym sa...

hej, jag skulle verkligen vilja få en inbjudan för min musik är borta och jag har försökt att få en inbjudan väldigt länge nu men har inte lyckats, om jag får en inbjudan som jag hoppas att jag får :) så ska jag skicka vidare inbjudningar till dom som har samma problem som jag, att aldrig lyckats få tag i någon inbjudan...
mvh / amandaa_@live.com

Anonym sa...

hejhej, är det någon som har en inbjudan kvar till mej? skulle vara jättesnällt för jag har fått en ny dator och har ingen musik på den och det skulle vara riktigt bra med programet spotify nu. / hannaa_@live.com

Anonym sa...

Hej, hoppas att du har inbjudan kvar och att du kan dela den med mej!! det skulle vara jätte snäll av dej..
Tusen tack!!

MVH
Sebastian

Anonym sa...

Anledning? Jag inbillade mig drömskt att det var fritt med Spotify (tack boyfriend!) och raderade itunes. Så musiken? Gone. Dessutom är jag fruktansvärt avundsjuk på just min killes Spotify, det ser fett chill ut.

POK

Julia --> ochrazy@hotmail.com

Anonym sa...

Hej

Jag vill ha en inbjudan för att vill vidga mina vyer en aning vad gäller mitt musik lyssnande.
Skulle bil skit glad om jag blev inbjuden.

Mvh Oscar

oscar_ride@hotmail.com

Anonym sa...

Hej, hoppas att du har inbjudan kvar och att du kan dela den med mej!! det skulle vara jätte snäll av dej..
Tusen tack!!

sebbep1@hotmail.com
MVH
Sebastian

Anonym sa...

Hej!
Jag behöver värkligen en ingjudan. Så jäkla tacksam om jag får en!

Valeriamagalycostaflores@hotmail.com

Sofia sa...

Hej ! jag har så extremt dålig musik, och radion duger inte. så det skulle vara supersnällt av dig om jag fick en inbjudan ;)

Sofia sa...

Och jag gjorde faktiskt ett account här bara för att skicka en kommentar :P riktigt duktigt tycker jag ;)



sofianyblom@hotmail.com

Anonym sa...

Jag har haft virus på min dator som är kopplad till förstärkaren i tre månader nu och vårt hushåll äger bara Neil Young-skivor. Med andra ord törstar jag efter musik som inte är Neil Young. Please?

veronicaaa@live.se

angryhunter sa...

Ge mig en spotify invite snälla oswen_1993@hotmail.com

Anonym sa...

Finns massor med gratis Spotify invites på: http://www.gratisspotifyinbjudan.blogspot.com/ för dem som inte fick någon.

mc sa...

Tja!! Jag kan tänka mig hur folk bönar men, men ber dig inte för min skull utan en god vän.Han e ny opererad och blir sängliggandes 12 v typ! Om någon skulle uppskatta en inbjudan så e de han!! Tack och hoppas!!!

Anonym sa...

Gratis spotify invites finns att hämta på http://gratisspotifyinbjudan.blogspot.com/ bara att roffa åt sig!

Anonym sa...

jag har inte råd att betal för spotify:o :(

Niklasjonsson92@live.se

Emma sa...

Hej ! skulle vara jätte trevligt med en spotify inbjudan :) Sitter hela dagarna utan musik :( Så det vore bra om man fick fylla öronen med bra musik (:

Tack i förhand // Emma

emmadamirchi@hotmail.com

Anonym sa...

hej

det var länge sedan någon skrev en kommen tar men jag hoppas ändå att du har någon inbjudning kvar. det skulle vara jätte kul om jag fick en för jag har aldrig haft spotify och eller någon i min familj

tack
/viktor

viktorekberg@hotmail.com