fredag, januari 02, 2009

Ytterligare en spotify inbjudan att slumpa iväg


Nu har jag bestämt mig för att slumpa iväg ytterligare en Spotify inbjudan. När jag har fått in några kommentarer att välja bland så skickar jag inbjudan.

I din kommentar behöver jag en rolig anledning till varför just du ska få en inbjudan och din epost adress så jag vet vart jag ska skicka inbjudan.

Vinnare denna gång blev Kevin så han kan spela lite musik för sin kaktus. Runner up var Robin med historien med gubben och gumman. För tillfället har jag inga fler inbjudningar att ge bort.

Håll ut, får jag tag i fler inbjudningar så ger jag bort de på bloggen.


24 kommentarer:

Anonym sa...

Det är kallt för en Hollander i Norrland och behöver lite warm musik ... spotify ... jo det ska vara bra ... men har inget invite ...snälla du kan jag får ett invite?

André
a_waag (AT) hotmail . com

Anonym sa...

Snoret och tårarna rinner, det gör ont att vara bakfull, förkyld och förbannad samtidigt. Spotify kanske skulle kunna ge mig lite lindring för själen? Jag tror faktiskt det.

Jonatan
jonatan_bjorck@homail.com

Anonym sa...

Sitter här bredvid min son, som är hemma på julbesök... han visar Spotify för mig... jag vill också ha tillgång till all musik! Blir mycket glad om just jag får din inbjudan...

Du får en stjärna på himlen.

Ingrid
inbol(at)live.se

Anonym sa...

Sitter här och kämpar för ett spotify-konto.
Har man haft en värdelös jul med julklappar man egentligen inte blev glad av (jag menar vem f*n vill ha en kaktus) och ett nyår som har vart riktigt tragiskt så känns det som att en invite skulle få mig på bättre tankar.

Oerhört tacksam i förväg! ;)

Mvh

kevin.ambervill@hotmail.com

petsson sa...

Ja bju på en roli historia, om ja få komm te Spotify.


Gubben och gumman hade sex, då det ringde på dörren.
Gumman sa:
- De ring på döra!
Gubben drog ut sin penis en stund och fortsatte sedan.
Gumman sa igen:
- DE RING PÅ DÖRA!
Gubben verkar inte vilja höra, utan drar ut den igen och fortsätter sedan i lugnt tempo. Då skriker gumman för allt hon är värd:
- DE RING PÅ DÖRA!
Gubben svarar då:
- Jaha, jag trodde du sa: den gled in i röva!

Anonym sa...

Jag tänkte att jag skulle vara lite fyndig, och rimma för min chans att få tillgång till Spotify. Here it goes.

För att jag fläckifiera ska kunna
måste någon mig en inbjudan unna
Musiken gör att jag känner mig varm
så gör mig en tjänst och räck ut din arm
Det skulle verkligen glädja mig väl
och sannerligen även värma din själ

Tjoho! (: Försöka går ju alltid..
lissie_h_92@hotmail.com

Anonym sa...

Önskar en inbjudan med
Bebichen at hotmail.com

Tobbe sa...

Jag är yr o förvirrad av allt snack om Spotify! Som lusfattig student vore gratis rock va den ultimata lösningen! Jag skulle kunna äta upp mina dyra böcker om kärnfysik bara jag fick headbanga mig igenom tristessen som tentaplugg o fattigdom ger!! Please ge mig en möjlighet att känna mig rik igen!!

Tack för ordet!
Tobbe

Anonym sa...

Tusen tack för inviten!! Nu känna det redan mycket bättre här med kaktusen i knät!

God fortsättning på er! :)

Anonym sa...

För att jag är riktigt nyfiken att testa den här tjänsten och kunna spela gamla favoriter(vinylskivor) som försvunnit i flyttarna man gjort under åren.
Nicke
niclas@svedborg.se

Anonym sa...

Hej, hoppas att du har inbjudan kvar och att du kan dela den med mej!! det skulle vara jätte snäll av dej..
Tusen tack!!

sebbep1@hotmail.com
MVH
Sebastian

Unknown sa...

En anledning kan vara att det tog 10 minuter för mig att hitta "kommentera"-länken, en annan kan vara att jag också är programmerare, ytterligare en kan vara att jag är snäll, oskyldig, och luktar gott. Den yttersta är dock att jag inte klarar mig utan musik på jobbet, hur kan man koda utan musik? Ska det vara på det här viset?

RoggA sa...

Jag skulle gärna ge bort några fler Spotify inbjudningar om jag hade några kvar. Men så fort jag får fler inbjudningar så ska jag ge bort så många jag kan här.

Kiruna sa...

Jag är väl försent ute, men önskar att få komma me´
Kan du skicka en inbjudan är jag tacksam för de´
annsofie_unga@hotmail.com

petsson sa...

Halloo, ha de bra ,och lycka till med spotify !!!!

Anonym sa...

Blev du utan inbjudan? Bland alla roliga filmklipp och bilder på www.ettgottskratt.se finns länk till en sida som delar ut spotify inbjudan GRATIS! Kika in!

Anonym sa...

jag har 50 spotify invites att dela ut på www.nihilisten.se

Anonym sa...

Jag vill så gärna ha en inbjudan, känns som alla har utan jag. Samt att jag älskar musik o tror jag skulle älska detta program!! min mail är: thaysen_sarah@hotmail.com

Anonym sa...

Köpte hus förrs sommaren och har nu ÄNTLIGEN blivit klar med min bar i ett av rummen på övervåningen. Och i dessa arbetslösas tider finns det inte pengar att inhandla en stereo, men dock, hade SPOTIFY funkat som ett utmärkt kompliment till den där stereon...

Håller tummarna att det finns någon hjälpsam själ i detta avlånga land!!!

Ted
shredd81@hotmail.com

Robert sa...

jag har så tråligt här hemma utan musik, så snälla kan jag få en invite




MvH Robert

epost sandberg93@hotmail.com

biffen180 sa...

tjena jag behöver lite härlig musik i rengnet här hemma i sverige skulle vara riktigt nice om man kan få en inbjudan hälsningar omark biffen180@hotmail.com

Unknown sa...

hej jag vill ha en inbjudan msn agsss.holm@hotmail.com

Unknown sa...

en kråka skulle gå på promenad men träfffade på en holländare en rysk och en finsk dom tävlade vem skulle springa snabbast hollädaren startade han fick en säpp i backen när han sprang då var det ryssen tyr he gick int så bra för honom han fick en rassia hela väggen hem då blev det finnens tur han skulle inte skrika åt nå mörkhuddade till nägran han fick en flok personer efter sig då var det kråkans tur då sa han när ni har sprungit har jag ringt polisen och kissat på trotoaren så skick en inbjudan

Anonym sa...

har alltid användt musik för att bli glad när jag känner mig nere, spotify erbjuder all den musik jag älskar, har letat i veckor efter en invite, men eftersom jag jobbar dåliga tider, kommer jag alltid hem när alla sidor fått slut på invites, eftersom alla oeftertänksamt bara ger bort till allt o alla, förutom du, som ger alla en chans att ge dig en anledning till att dem ska få den,

min anledning är inte så kul, men fakta, jag har precis gått genom en jobbig depp, musik får mig glad och spotify har musiken, andra sidor funkar inte för mig, eftersom deras invites tagit slut när jag väl slutat jobbet på en trååååkig pizzeria, jag behöver komma igång o bli muntrare, och spotify skulle hjälpa mig att börja nå det målet

Tack i förväg!

sebbe_92an@hotmail.com