onsdag, juni 25, 2008

Musik!

Jag sitter på jobbet och känner att jag behöver musik i mina öron. Är det någon som har något bra tips på webradio man kan köra? Jag kan lyssna på det mesta faktiskt.

Just nu lyssnar jag på http://www.scenemusic.eu/ men tyvärr känner jag att kvaliteten är lite för svängig. Den har emellanåt grymt bra remixar. men allt för ofta är det inte alls bra.

SR P3 brukar jag också lyssna på, men jag har lyssnat på P3 allt för mycket de senaste 10 åren. och det är fortfarande samma sak. visst är det trevligt med en trygghet i vardagen som består. Men jag vill höra på lite nytt nu.

Tipsa mig gärna i kommentarerna, så ska jag ge ditt tips en chans.

1 kommentar:

S sa...

Titta in www.spotify.com.

Du får lägga ner lite tid och smöra massor så KANSEK även du blir en lycklig betatestare innan produkten släpps helt.

Då kan du välja och vraka bland massor av musik!