torsdag, juni 26, 2008

Glasögonen

Hos optikern visade det sig att jag hade ett litet brytningsfel. på väg ut från undersökningen undrade jag om det var ett fel som gjorde att jag skulle få lov att köpa svindyra specialslipade glas.

Ögontjejen högg snabbt som sjutton på min fråga och svarade direkt att jag kommer få sådana där flaskbottnar. Tjocka som sjutton! Men hon var snabb att säga att hon skojade. Hon ville väl inte riskera en kund som svimmar. Men nog såg jag så bra att jag såg på henne att hon skämtade.

Efteråt testade jag lite glasögon och fick med mig några hem. Så jag behöver lite smakråd.

Rösta gärna i kolumnen till höger. Observera att du kan välja flera modeller.
  1. Eyez Wear
  2. Diesel (mörkgröna) Stainless Steel
  3. Diesel (koppar) Titan
  4. Mario Conti Titan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ettan och tvåan bra. Behöver du lite glasögontips så kika in på min glasögonblogg. Mvh åsa
www.brillor.blogg.se

RoggA sa...

Tackar.. Jag är inne på samma spår. det kommer bli ettan eller tvåan. Jag ska absolut kolla in din blogg.