tisdag, maj 27, 2008

Telia hjärta iPhone

Nu har Telia slagit till och skrivit avtal med Apple. Telia kommer att markandsföra Apple's iPhone i Sverige. Idg's artikel visar att någon ytterligare information är svår att klämma ur Telia. Så utöver det faktum att ett avtal finns så är resten rena gissningar.


Min helt oprofessionella gissning är att Telia kommer att börja marknadsföringen i samband med att Apple släpper nästa version av iPhone. För varför ska man nu börja att sälja en telefon som är på väg att bli ersatt med en efterföljare. Visst, man kommer väl sälja den äldre modellen också, men jag tror att man kommer att lägga krutet på den nyare modellen.

Källa: http://www.idg.se/

2 kommentarer:

Anonym sa...

iPhone is the shit. Köp när den kommer säger jag. Jag tänker nog köpa en till =P

RoggA sa...

mmm... Vi får se vad plånboken säger då det är dags. Min Nokia 6300 funkar hyggligt än. men jag ska iaf köpa något med mer funktionalitet iaf. tyvärr blir de så dyra samtidigt. En på jobbet har en E-Ten Glofish X800. den verkar cool iaf.