tisdag, maj 20, 2008

Fringe

Jag nämde i ett tidigare inlägg att Fox ska ha mindre reklam i två ny tv-serier. En av dessa heter Fringe. Jag kollade inte upp vad det var för serier, vilket jag nu inser att jag borde ha gjort. Fringe verkar kunna bli en ny serie i Lost stil. Där man matas full med frågor utan direkta svar. Det som gjort att jag har fastnat för Lost är just mystiken runt det ön och dess invånare.

Fringe verkar innehålla en del av just med mystiken och förhoppningsvis är det en serie som håller måttet efter några avsnitt, och inte blir för enformig eller tjatig. Som jag kan tycka att många serier som handlar om agenter och poliser lätt blir. Förhoppningsvis välsignar JJ Abrams denna serie till framgång. Han har ju trots allt varit inblandad i serier som Lost, What About Brian, Alias och filmerna Armageddon, Mission: Impossible III, Cloverfield, Star Trek (2009), m.fl.



Jag väntar förväntansfullt till jag får se första avsnittet.

http://video.feber.se/art/50936/fringe/
http://fringe-online.net/

Inga kommentarer: