tisdag, oktober 25, 2005

Jaha!.. update!

Återigen dags för att spy ur sig lite reflektioner. vadhar hänt sen sist jag skrev.. jo då.. det har hänt en hel del. känns lite som det är därför jag inte har skrivit något. har typ inte orkat ta mig tid. Men nu så!. När J kom hem vart det Kaos i min s.k. lugna vardag. hehe..

Hon hade jätte mycket roliga saker med sig hem. så de två första dagrna gick åt till att kolla å riva i alla fina saker hon hade med sig hem. plus att jag hade en hemtenta att skriva i samma veva som hamnade i skym undan, och det får jag surt betala nu. ja just det.. Det blev väl en del förlösande kramandes åxå.. haha!!

J och hennes kompisar har ju upplevt massa skoj och skummt där nere. det känns som det blir för mycket att ta upp här. men hon fick ju med sig en fin samling på ca 1200st digital bilder, närmare bestämt 2gb med bilder vart det.

Sen så har jag börjat och snart läst klart en kurs i Kritiskt tänkade, som är väldigt intressant. klart mycket roligare än "Moral filosofins historia", måste jag säga.
Vi har också haft besök av båda J's bror och hennes föräldrar sen hon kom hem, vilket har vart väldigt trevligt. under det senare av de två besöken så kunde jag inte hålla mig längre och jag gick och köpte mig lite nya dator delar. vilket också det var en förlösande upplevelse på sätt och vis, eftersom det länge har vart dags för att uppgradera datorn rejält.

Just nu håller jag på att hiva iväg lite gammalt datorskrot på blocket och det går nästan över förväntning måste jag säga.. =) Min annons

Inga kommentarer: