onsdag, oktober 05, 2005

J har nu landat i Sverige!

Fick just samtal från Arlanda och J har just klivit av Flug-planet från England/Tanzania. För övrigt så fick vi förlängd tid på oss att skriva Hemtenta från Fredag ända tills på Måndag, mycket trevligt måste jag säga.

Annars så har jag idag varit och handlat kaviar och annan "vanlig" mat som J längtar efter. Jag har också städat ....i mina sinnen.. jag kom aldrig så långt så att jag gjorde slag i saken och tog fram snabeldraken. Men diskat har jag i alla fall gjort. Jag har idag också bättrat på mitt program med mer funktioner =)

Mer funktioner så som att användaren själv kan mata in det datum och tidpunkt som man vill veta hur långt det är kvar till, med hjälp utav Dialog rutor. För att sedan få ett ganska snyggt svar på stört. Imponerande.. oj oj...

Nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen och raka mig, så jag inte är så skäggig när josse kommer hem imorrn..


Ny modifierad version av mitt lilla program.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har ni så mycket sex å ta igen sen J var borta så du inte hinner skriva eller skiter du bara i oss stackaras skåningars önskan om att läsa om vad som händer i norra landet??? ;)