onsdag, maj 18, 2005

E3 mässan

Jaha.. Då har E3 mässan dragit igång på andra sidan atlanten då. och inte kunde jag fatta att jag skulle bli så sugen på ett Tv-spel. Helt otroligt hur snyggt det kan vara. Tänk bara om jag hade kunnat få en Xbox 360 nu i sommar. typ att Microsoft skickar hem den till mig med texten "Varsegod! Vi gillar dig så att vi vill ge dig denna." Men som vanligt är det ju mina drömmar, och dom kommer mest troligt att inte ta sig längre än att vara kvar mellan mina öron. Detta är dom tre heta konsolerna. Länk

Idag ska jag även skiva klart min inlämningsuppgift som ska vara klar till imorgon.. =)
Tänk vad skönt.. snart är det sommarlov.. Då får jag inte vara ledig, men jag får jobba och träffa alla jag känner.

Men men.. åter till skrivningen.. Tack och hej..

Inga kommentarer: