torsdag, juni 12, 2008

Nytt jobb

Nu har det blivit spikat och klart! Någon gång i augusti/september kommer jag att byta från kontoret i Umeå och flytta mig och familjen ner till Uppsala. Efter två turer till Uppsala så är både mitt jobb och min sambos jobb klart. Så den 10 september kan vi inte längre vara umebor. Då måste vi finnas på plats i Uppsala.

Då ska det helst vara klart med flytt, inskolning på dagis och allt runt omkring. När man tänker på hur mycket det är runt en flytt, så är man ändå glad att man inte gör det så ofta.

Men det kommer bli grymt skönt att kunna åka hem till Dalarna lite oftare. Jag kommer sakna alla trevliga och snälla människor jag lärt känna i Umeå.

2 kommentarer:

S sa...

Åhå! Vad är det för jobb då?

RoggA sa...

Samma jobb som tidigare. Men med den skillnaden att jag byter Umeå kontoret mot det i Uppsala. och att jag ska få utveckla på EPIserver istället för Windows forms.