torsdag, maj 15, 2008

Windows XP SP3!


Så där. nu har jag lagt in Windows XP SP3 på jobbdatorn, och vi får väl se hur det fungerar. Än så länge har jag inte utsatt datorn för några extrema tester i form av udda programvara, stora påfrestningar och verbala yttringar. utan att gräva, så har jag inte sett några visuella förädringar eller ny funktioner. Men tids nog finner jag nog dem. men än så länge är jag glad att allt fungerar precis lika bar som innan. Kanske, kanske kommer det att fungera ännu bättre..

Den som lever får se.

1 kommentar:

Unknown sa...

Märkt någon skillnad med SP3? Vad jag förstått är det bara uppdateringar packeterade till "en exe-fil" istället för 100. Alltså, inga extra funktioner som Windows Firewall som kom med SP2.

Så om det bara är uppdateringar borde ju datorn rulla på som innan?