fredag, april 18, 2008

Supportsvar från Microsoft

Efter att ha varit omöjligt att logga in på just MSN Messenger en hel dag tog jag tag i mig själv och mailade supporten och bad om hjälp. Efter att inte ha fått något svar på min förfrågan efter en dryg timme, så provade jag att logga in. Till min stora förvåning fungerade det.

Igår, cirka 16 timmar efter att jag skickade in till supporten fick jag detta till svar:

Hej bäste Windows Live Messenger kund,

Tack för att du skriver in till Windows Live Messenger Support.

Vi förstår att du har problem med att logga in i Windows Live Messenger just nu. Vi beklagar eventuell frustration detta kan ha orsakat.

Vi arbetar just nu hårt tillsammans med vårt tekniska team för att lösa dessa problem.

Vi tackar för ditt tålamod och förståelse, medans vi undersöker detta.

Så fort vi har en lösning på problemet så kommer vi att kontakta dig igen.

Tack för att du använder Windows Live Messenger, tveka inte att höra av dig om du har flera problem.

Med vänliga hälsningar,

Windows Live Messenger Support

Jag har inte fått något bra svar vad som hände med mitt konto. Förutom att jag idag så märkte att grupptillhörigheten på alla kontakter hade nollställts. Vilket egentligen inte var så jobbigt med mina totalt 28 kontakter.

Inga kommentarer: